Segítség
Könyvesboltban kapható a könyv?
Nem, kizárólag itt, a kiadó hivatalos weboldalán illetve a megadott elérhetőségeken (e-mail, telefon, Facebook) történt egyeztetés alapján lehet megrendelni a könyvet.
Személyes átvétel lehetséges?
A megadott elérhetőségeken (e-mail, telefon, Facebook) történt előzetes egyeztetés alapján lehetőség van személyes átvételre. A megrendelt könyv árát előzetesen banki átutalással vagy a személyes találkozás során készpénzzel lehet kiegyenlíteni.
Hogyan lehet a vásárlás előtt belenézni a könyvbe?
Könyvünknek van egy részletes bemutató linkje, de a főoldalon és a Hírek alatt is található egy "Beleolvasok" gomb, melyre kattintva egy kis ízelítőt kaphattok a történeteinkből.
Szállítási díj és idő
10000 Ft vásárlási értéktől ingyenes, 10000 Ft alatt pedig a szállítási díj minimum 1142 Ft. A kiszállítás 2-3 munkanapot vesz igénybe. Ez alól az ünnepi (húsvéti, karácsonyi) időszak jelent kivételt, amiről mindig külön tájékoztatást teszünk ki a weboldalunkra illetve a Barni kapitány Facebook oldalára.
Fizetési módok
Rendeléskor banki átutalással vagy utánvéttel (megrendeléskor lehet kiválasztani a fizetési módot), személyes átvétel esetén készpénzzel vagy előzetes banki átutalással lehet fizetni. Utánvét esetén a futárnál, a könyvek átvételekor készpénzzel és bankkártyával is megoldható a fizetés.
Elállási, felmondási jog
a. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a Vevő indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A Vevő az elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján a Webáruház Kapcsolat oldalán megtalálható telefonszámon vagy email címen, illetve a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül elküldeni a Szolgáltató részére.
b. A Vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
c. A termék átvételének (kézhezvételnek) időpontja átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek átvevőponti számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak.
d. Elállás esetén a terméket a Vevőnek saját költségén kell visszaküldenie a Szolgáltató székhelyére (9029 Győr, Ladik utca 41.) A Szolgáltató ebben az esetben legkésőbb a termék(ek) visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatéríti a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült egyéb költségeket.
e. Szállítási díjat a Szolgáltató a teljes rendeléstől való elállás esetén térít vissza.
f. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.
g. A termék(ek) vételárát és a szállítási költséget (illetőleg a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget) Szolgáltatónak csak akkor áll módjában visszatéríteni, amennyiben a vásárló a terméke(ke)t visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: Szolgáltató a kettő közül a korábbi időpontot veszi figyelembe.
h. A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési módot alkalmazza, kivéve, ha a Vevő más fizetési mód alkalmazásához kifejezett belegyezését adta. Más visszatérítési mód alkalmazása esetén a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.
i. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvétele a Szolgáltatónak nem áll módjában.
j. A Vevő elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, például olyan, nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak.
k. Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.
l. Ha a Vevő Webáruházban szolgáltatás nyújtására irányuló szerződést kötött, akkor elállás helyett felmondásra jogosult. Vevő a felmondási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja. Felmondási jogát nem gyakorolhatja a Vevő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
Szavatosság
a. A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna.
b. Ha a Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége.
c. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
d. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
e. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán vagy megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.
f. Kellékszavatosság helyett a Vevő a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti.
g. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó / forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered, vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető. A gyártónak / forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania.
h. Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.
Egyéb
Ha nem sikerült a kérdésedre választ találni, keress minket, örömmel segítünk!
Elérhetőségeink:
Telefon: +36-70-7420896
E-mail: info@barnikapitany.hu
www.facebook.com/barnikapitany