Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

ÁSZF - Vásárlási feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

 

1.       A Szolgáltató adatai

 

1.      A www.barnikapitany.hu webáruház (továbbiakban: Webáruház) üzemeltetője (továbbiakban: Szolgáltató):

a.      cégnév: BARNAVY Kft.

b.      nyilvántartó hatóság: A Győri Törvényszék Cégbírósága

c.      cégjegyzékszám: 08-09-032941

d.      adószám: 25169526-2-41

e.      székhely: 9029 Győr Ladik utca 41.

f.       postacím: 9029 Győr Ladik utca 41.

g.      üzleti tevékenység helye: országos

h.      email cím: info@barnikapitany.hu, barnikapitany@gmail.com

i.       telefonszám: +36-70-742-0896

j.       faxszám: -

k.      a tevékenységet engedélyező hatóság: Győr Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal

l.       tárhelyszolgáltató neve, székhelye, email címe: Mediacenter Hungary Kft., 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6., mediacenter@mediacenter.hu

 

2.     A szolgáltatás igénybevétele

1.     A megrendelések leadása a Webáruházban elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.barnikapitany.hu webcímen illetve a megadott elérhetőségeken (e-mail, telefon, Facebook) előzetes egyeztetés alapján.

2.     Szolgáltató a rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat, a rendelések visszaigazolását elektronikus úton (email) küldi el a Vevők részére.

3.     A megrendelés módja:

a)     A megrendeléshez regisztráció nem kötelező.

b)     A termékeket a Vevő a Webáruházban tudja kosárba helyezni, majd a Tovább a kosárhoz illetve a Tovább a pénztárba gombokra kattintás után megjelenő felületen a személyi, szállítási adatok (személyes átvétel, házhozszállítás, csomagpontra szállítás) megadása és fizetési (készpénz, utánvét vagy online fizetés) módok kiválasztása következik.

c)     Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. A Barion fizetési módról és rendszerről részletes leírás található a honlapunkon (www.barnikapitany.hu) az Információ menüben a Barion - Adatkezelési tájékoztató menüpont alatt vagy a https://www.barnikapitany.hu/adatvedelmi-nyilatkozat-44 linken.

d)     Ezt követően áttekintheti a rendelési adatokat, majd a Megrendelem gombra kattintva a Vevő ajánlatot tesz, mellyel fizetési kötelezettsége keletkezik.

e)     A Szolgáltató visszaigazolást küld a megadott email címre 24 órán belül. A visszaigazolás tartalmazza a rendelés során a vevő által megadott adatokat és a megrendelt termékeket, valamint azok vételárát és a szállítási díjat. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg, úgy a Vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól.

f)     Megrendelés leadása előtt a Vevőnek lehetősége van a korábbi regisztráció során megadott adatok módosítására.

g)      A Webáruházban feltüntetett árak forintban értendők, az áfát tartalmazzák.

h)     A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül, és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. Az azonosítószám minden esetben a megrendelés azonosítószáma. A szerződés nyelve magyar.

i)     A Szolgáltató házhozszállítást kizárólag Magyarország területére vállal. Külföldre (Magyarország határain kívülre) történő szállítás igénye egyedi igénynek minősül, melyet a Kapcsolat oldalon megadott elérhetőségeken jelezheti a Vevő, és egyedi elbírálás után kap választ a Szolgáltatótól.

4.     Megrendelések teljesítése:

a.     A Szolgáltató a raktáron lévő termékeket általában 2 (kettő), legfeljebb 3 (három) munkanapon belül kiszállítja a megadott címre.

b.     Amennyiben egy termék nincs raktáron, úgy a Webáruházban a termék adatlapján (termékoldalon) a Szolgáltató köteles feltüntetni az átvétel várható időpontját.

c.     Amennyiben egy időben több megrendelés érkezik egy termékre, mint amennyi raktáron található, úgy a Szolgáltató időrendi sorrendben szolgálja ki a Vevőket, és haladéktalanul értesíti azon Vevőket, akiket nem tud 3 munkanapon belül kiszolgálni. A Szolgáltató fenntartja a jogot a szállítási határidő módosítására, melyről haladéktalanul (legkésőbb a rendelést követő 3 munkanapon belül) tájékoztatja a Vevőt. A Vevő nem köteles elfogadni a hosszabb szállítási időt, megrendelését a tájékoztatást követően lemondhatja.

d.      A teljesítés lehetetlenülése a szerződést megszünteti, és ebben az esetben a Szolgáltató köteles tájékoztatni a Vevőt haladéktalanul, de legkésőbb kettő munkanapon belül, és az előre kifizetett vételárat köteles 14 napon belül visszafizetni a Vevő részére. A visszautalással kapcsolatban Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.

e.      A Szolgáltató mindent megtesz a Webáruházban megtalálható információk – beleértve készletinformációk – pontosságáért.

5.      A Webáruházban megjelenített adatok, információk, képek

a.      A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy a Webáruházban megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 vagy 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. Kivételt képeznek ez alól az akciók keretében meghirdetett ajándéktermékek.

b.      A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit.

c.      Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.

 

3.     Elállás, felmondás, szavatosság

 

1.      Elállási, felmondási jog:

a.      A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a Vevő indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A Vevő az elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján a Webáruház Kapcsolat oldalán megtalálható telefonszámon vagy email címen, illetve a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül elküldeni a Szolgáltató részére.

b.      A Vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

c.      A termék átvételének (kézhezvételnek) időpontja átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek átvevőponti számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak.

d.      Elállás esetén a terméket a Vevőnek saját költségén kell visszaküldenie a Szolgáltató székhelyére (9029 Győr, Ladik utca 41.) A Szolgáltató ebben az esetben legkésőbb a termék(ek) visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatéríti a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült egyéb költségeket.

e.      Szállítási díjat a Szolgáltató a teljes rendeléstől való elállás esetén térít vissza.

f.       Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.

g.      A termék(ek) vételárát és a szállítási költséget (illetőleg a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget) Szolgáltatónak csak akkor áll módjában visszatéríteni, amennyiben a vásárló a terméke(ke)t visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: Szolgáltató a kettő közül a korábbi időpontot veszi figyelembe.

h.      A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési módot alkalmazza, kivéve, ha a Vevő más fizetési mód alkalmazásához kifejezett belegyezését adta. Más visszatérítési mód alkalmazása esetén a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.

i.       Utánvéttel visszaküldött csomagok átvétele a Szolgáltatónak nem áll módjában.

j.       A Vevő elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, például olyan, nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak.

k.      Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

l.       Ha a Vevő Webáruházban szolgáltatás nyújtására irányuló szerződést kötött, akkor elállás helyett felmondásra jogosult. Vevő a felmondási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja. Felmondási jogát nem gyakorolhatja a Vevő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

2.      Szavatosság:

a.      A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna.

b.      Ha a Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége.

c.      Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

d.      A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

e.      A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán vagy megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.

f.       Kellékszavatosság helyett a Vevő a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti.

g.      A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó / forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered, vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető. A gyártónak / forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania.

h.      Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

 

4.     Egyéb rendelkezések

 

A Szolgáltató rendszere a Vevők aktivitásáról adatokat gyűjthet, melyek nem kapcsolhatóak össze a Vevő által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult.

A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.

A Vevő az önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.

A termékekről írt kritikák és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben a felhasználók álláspontját tükrözik, tartalmukért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató fenntartja a jogot a közízlést, üzleti érdekeit vagy törvényt sértő vélemények törlésére.

Vevő a megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdésével, észrevételével email-ben vagy telefonon fordulhat a Szolgáltatóhoz a Kapcsolat oldalon található elérhetőségeken.

Fogyasztói panaszügyintézés írásban ill. telefonon történik az ügyfélszolgálaton keresztül, az ugyfelszolgalat@barnikapitany.hu címen vagy a 06-70-742-0896-os telefonszámon.

Ha a vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban panasszal kíván élni, akkor igénybe veheti az online vitarendezési platformot (ODR). A platformon regisztrációt követően, a Szolgáltató e-mail címének (info@barnikapitany.hu) megadása mellett küldhető be panasz.

 

Hatálybalépés: 2020. március 26.

Érvényes: Visszavonásig vagy módosításig.

 

BARNAVY Kft.